SETMANA DE LA DONA / SEMANA DE LA MUJER

L'Associació de Dones de Bonrepòs i Mirambell ha fet una donació per a l'adquisició de llibres per a totes les edats, relacionats amb el tema de la Dona, per continuar treballant i col·laborant en una educació igualitària i equitativa. La nostra Biblioteca a banda de ser la millor biblioteca escolar de la Comunitat Valenciana disposa d'un fons bibliogràfic molt important i molt divers sobre igualtat i que esperem anar augmentant progressivament.

Des de l'escola donem les gràcies a l'Associació de Dones de Bonrepòs i Mirambell, Perquè tot el que es proporcione a l'escola és pel futur del poble.

GRÀCIES

L'Associació de dones de Bonrepòs i Mirambell ha hecho una donación para la adquisición de libros para todas las edades, relacionados con el tema de la Mujer, para continuar trabajando y colaborando en  una educación igualitaria y equitativa. Nuestra Biblioteca además de ser la mejor biblioteca escolar de la Comunitat Valenciana dispone de un fondo bibliográfico muy importante y muy diverso sobre igualdad y que esperamos ir aumentando progresivamente.

Desde la escuela damos las gracias a l'asociació de Dones de Bonrepòs i Mirambell. Porque todo lo que se proporcione a la escuela es para el futuro del pueblo.

GRACIAS