HOMENTAGE A PILAR VICENTE / HOMENAJE A PILAR VICENTE

Video Pilar

Cada 24 de Març recordem a Pilar Vicente, mestra de la nostra escola i també directora. Normalment fem una concentració a l’entrada del col·legi i llegim unes paraules però enguany igual que l’any passat, no podem fer aquest acte, però hem fet memòria d’ella amb un vidéo que prepararem l’any de la inauguració de la Biblioteca de l’escola que duu el seu nom. Per la vesprada a l’eixida escoltarem per megafonia unes paraules en la seua memòria i una cançó.

Enguany fa 6 anys de la tragèdia del Germanwins on va morir Pilar, però el record de molts companys, exalumnes i famílies del poble encara està ben viu i l’agraiment de la donació de la Biblioteca de l’escola és ben present en la vida escolar de tota la comunitat educativa.

Va per tu Pilar Vicente;  mestra, companya i amiga.

Cada 24 de Marzo recordamos a Pilar Vicente, maestra de nuestra escuela y también directora. Normalmente hacemos una concentración en la entrada del colegio y leemos unas palabras pero este año igual que el año pasado, no podemos hacer este acto pero hemos hecho memoria de ella con un vídeo que preparamos el año de la inauguración de la Biblioteca de la escuela, que lleva su nombre. Por la tarde a la salida escucharemos por megafonía unas palabras en su memoria y una canción.

Este año hace 6 años de la tragedia del Germanwings donde murió Pilar, pero el recuerdo de muchos compañeros, ex alumnos y familias del pueblo todavía está muy vivo y el agradecimiento de la donación de la Biblioteca de la escuela está bien presente en la vida escolar de toda la comunidad educativa.

Va por ti Pilar Vicente; maestra, compañera y amiga.