ERASMUS +

erasmus_plus
PRIMER DIA

KA1217MINDS

Loli Llorens, mestra d'Infantil es la primera mestra que participa en una mobilitat del programa Erasmus. Aquesta mobilitat de formació del professorat en un programa especial dins del Consorci MINDS, on catorze escoles hem sigut triades pel Cefire específic d'Educació Infantil de Valencia per realitzar mobilitats, en aquest cas en modalitat Job Shadowing, en companyia d'assesors del CEFIRE i altres tres  mestres, CEIP Eloy Coloma (Xixona), CRA Riu Vernissa i dos assesors del Cefire (Lidia Peña i David Sabater), passant una setmana a tres escoles d'una  zona moderna de Turquía compartint aprenentatges que enriquiran al nostre alumnat.

DIA 1. BENVINGUDA DE LES AUTORITATS
EDUCATIVES | DE LES ESCOLES.

Primer dia en el Programa Erasmus + a les escoles de Bodrum que ens acollen en aquest programa:

+Mustafa-Gúlsiye Kúlcil Anaokulu.
+Sehit Baris Akay Anaokulu.
+Bilim ve sanat Merkezi.

Festa de benvinguda, visita a les instal·lacions dels centres, presentació de la localitat i presa de contacte amb el regidor d'educació, els infants i les mestres. A més, ens hem reunit els docents per compartir i parlar de les experiències viscudes al llarg del dia.

SEGON DIA
TERCER DIA