QUI SOM?

Texto

LOCALITZACIÓ

Ens trobem en el C/ Macarella, 9 del municipi de Bonrepòs i Mirambell.

HORARI

Actualment la nostra escola té jornada partida. A continuació pots veure la distribució setmanal* tant dels mesos d’horari especial (setembre i juny), com de la resta del curs.

SERVEIS

La nostra escola ofereix diversos serveis tant per a enriquir l’experiència d’aprenentatge de l’alumnat com per a facilitar la conciliació familiar.

– Escola matinera

La matinera és un servei que oferix l’escola a aquelles famílies que per motius laborals no poden fer-se càrrec de les seues filles i fills abans que comencen les classes.

Actualment la gestiona l’empresa EL CARRAIXET i abasta des de les 7:15 fins a les 9:00 de dilluns a divendres.

Així mateix, s’oferixen dos serveis d’acompanyament durant les vesprades. El primer comprén les vesprades dels divendres(a partir de les 15.00). El segon les vesprades dels mesos de setembre i juny (entre les 15:00 i les 17:00).

Per a inscriure’s o realitzar consultes contacteu amb Laura Martinez (625664151 o escrivint a info@elcarraixet.com).

– Menjador escolar

Una alimentació sana i equilibrada basada en la dieta mediterrània són els senyals d’identitat del nostre menjador escolar.

Disposem de cuina pròpia i oferim servei per a 300 comensals en 2 torns d’una hora. Clica en aquest enllaç per a accedir a tota la informació.

“Cuinar és més que fer el menjar. Preparem els aliments amb molta cura i afecte”

Reme (Cuinera del CEIP Mare de Déu del Pilar de BiM)

– Activitats extraescolars

Cada any, en col·laboració amb l’Ajuntament, s’oferixen diferents activitats extraescolars en funció dels interessos de l’alumnat.

En l’actualitat, s’oferixen activitats de migdia: anglés (entre les 12.30 i les 14.30); així mateix s’oferixen activitats vespertines (entre les 16.30 i les 17.30): Atletisme, Gimnàstica rítmica, Pàdel, Patinatge, Taekwondo, etc.

– Societat musical

L’escola de música de Bonrepòs i Mirambell oferix els programes d’aprenentatge musical en horari no lectiu. Una manera de conciliar l’aprenentatge musical amb les activitats setmanals del nostre alumnat. S’oferixen cursos musicals mitjançant programes específics des dels 3 anys amb opció d’instrument des dels 7 anys. Podeu trobar més informació fent clic en el següent enllaç o contactant amb l’escola de música de la Societat Musical de Bonrepòs i Mirambell (C/ Almàssera, 2, 46131 Bonrepòs i Mirambell – Tlf.961 86 21 35).

“La música pot donar nom a l’innomenable i comunicar el desconegut”

Leonard Bernstein (Compositor, pianista i director d’orquestra)

CALENDARI

Proposta-calendari-24-25