HORARI

Tornar


DOCUMENTS

General

Primària

  • Autorització familiar per a eixir del centre sense l’acompanyament d’una persona adulta (3r cicle).

Tornar


MATRÍCULA

En el següent enllaç trobaràs la resolució del procés d’admissió per al curs 2024/25.

La sol·licitud d’admissió i matrícula és un tràmit que es realitza de manera telemàtica a través del següent enllaç.

La Generalitat Valenciana ha habilitat un portal en el qual s’explica tot el procés.

Per part seua, el Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell organitza sessions explicatives sobre el funcionament del procés de matrícula.

El centre organitza anualment unes jornades de portes obertes amb l’objectiu de donar a conéixer la nostra oferta educativa, així com els serveis i instalacions que disposem. Anirem informant per la web a mesura que s’acoste el mes d’abril.

Tornar


XARXALLIBRES

XarxaLlibres és un Programa de la Consellería d’Educació, Cultura i Esport basat en ajudes públiques per a la reutilització, reposició i renovació de llibres de text i material curricular, mitjançant la creació i posada en funcionament de bancs de llibres de text i material curricular en els centres públics de la Comunitat Valenciana.

Els cursos de 1r i 2n de primària participen del Programa XarxaLlibres. Els passos per a participar en el programa són els següents:

  1. Emplenar i presentar telemàticament la sol·licitud de participació en el programa de banc de llibres.
  2. Presentar en el centre la còpia de la sol·licitud.
  3. El centre gestiona l’activació del xec-llibre, així com l’adquisició dels llibres de text.
  4. El centre reparteix els llibres de text entre l’alumnat.

Des de 3r fins a 6é de primària l’alumnat passa directament a participar en el banc de llibres, per la qual cosa els llibres de text seran proporcionats pel centre.

El material cedit pel banc de llibres és un bé comú que s’ha de cuidar i retornar al centre una vegada haja acabat el curs.

Per a garantir el bon estat dels llibres prestats han de complir-se les següents normes d’ús:

  • Forrar els llibres amb forro de plàstic dur (NO ADHESIU). Posar el nom de l’alumne/a en aquest forro. En finalitzar el curs, retornar els llibres sense forro.
  • No escriure res (les activitats, exercicis, etc. es realitzaran fora del llibre).

Si en el moment de la devolució un llibre està molt deteriorat per mal ús , la família haurà de reposar l’exemplar.

Tornar


COMUNICACIÓ

Les comunicacions entre famílies i la comunitat educativa es realitzaran preferiblement a través dels següents mitjans:

  • En l’etapa d’Educació Infantil s’utilitzarà el correu electrònic.
  • En l’etapa d’educació Primària la comunicació es realitzarà a través de l’agenda escolar i l’aplicació de WebFamília.
  • Les comunicacions amb el centre i l’equip directiu han de realitzar-se telefònicament (962566890) o per correu electrònic (46002076@edu.gva.es).

WebFamília 2.0

Web Família 2.0 és el portal des del qual les famílies o els tutors legals podran veure les notes dels seus fills, filles o tutelats, el registre de faltes o retards a classe, el calendari d’avaluacions i activitats extraescolars, i els missatges que els docents desitgen fer arribar per aquesta via de comunicació.

Des de Web Família 2.0 les famílies o els tutors legals també podran comunicar-se amb el professorat que imparteix les classes als seus fills, filles o tutelats.

A continuació trobaràs alguns enllaços d’interés:

Tornar


PROTECCIÓ DE DADES

Fent clic en els següents enllaços pots consultar la documentació relativa a la protecció de dades:

Tornar


Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies