WEBINAR NOVES TECNOLOGIES EN FAMÍLIA / WEBINAR NUEVAS TECNOLOGIES EN FAMILIA

L’AMPA del col·legi  proposa una xerrada sobre les noves tecnologies i el seu ús en la família. Sembla molt interessant en els moments actuals i des de l’escola vos recomanem que assistiu. La xerrada és només per a adults. ací vos deixem el cartells amb la informació.

CARTELL_XERRADA_11_3_21

El AMPA del colegio propone una charla sobre las nuevas tecnologías y su uso en la familia. Parece muy interesante en los momentos actuales y desde la escuela os recomendamos que asistáis. La charla es sólo para adultos. Ací vos deixem el cartell amb la informació.