Pilota a l’escola
Pilota a l’escola
El programa Pilota a l’Escola és una iniciativa que naix l’any 2005 des de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport amb la finalitat d’introduir la pilota valenciana en els centres educatius de la Comunitat Valenciana. La Federació de Pilota Valenciana, com a entitat pública reconeguda oficialment per a la promoció d’este esport, és l’encarregada d’aplicar-lo, així com de coordinar i organitzar les diferents activitats sota la col·laboració i supervisió del departament de Coordinació de Pilota Valenciana de la DGE.