EL NACIONALISME MUSICAL ARRIBA A LA CLASSE DE SISÉ

BLOC
5 de març de 2014

Amb el projecte d’història de la música al tercer cicle de primària, els alumnes de sisé curs han estat estudiant els trets més característics d’aquest període al nostre país. Com a forma musical més representativa, trobem la Sarsuela. Per tant, ací tenim una mostra dels i les artistes que tenim a la nostra escola.

SARSUELA "LA VERBENA DE LA PALOMA" Donde vas con mantón de Manila…

 

GRUP 1 

 

 

GRUP 2 

 

 Com podeu observar…

A la nostra escola està ple d’artistes!!!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies