EL NACIONALISME MUSICAL ARRIBA A LA CLASSE DE SISÉ
Amb el projecte d’història de la música al tercer cicle de primària, els alumnes de sisé curs han estat estudiant els trets més característics d’aquest període al nostre país. Com a forma musical més representativa, trobem la Sarsuela. Per tant, ací tenim una mostra dels i les artistes que tenim a la nostra escola.
SARSUELA "LA VERBENA DE LA PALOMA" Donde vas con mantón de Manila…
GRUP 1
GRUP 2
Com podeu observar…
A la nostra escola està ple d’artistes!!!