Actuació Alba, Inés, Roser, Diego, Víctor, Aina, Lia, Aitana i Isabel – 5éB
L’última actuació de hui ha segut a càrrec dels nostres companys que van a teatre com a extraescolar. Estan preparant “El Rey León” i ens han mostrat un dels temes que estan assajant. És genial, enhorabona i moltes gràcies!