Un reto para la clase / Un repte per a la classe
Esta semana un elfo travieso se ha paseado por el colegio, dejando un reto en cada clase. Nuestro turno fue el lunes: al llegar, teníamos una nota en la puerta que nos indicaba lo que teníamos que hacer:
Esta setmana un elf entremaliat s’ha passejat pel col·legi, deixant un repte en cada classe. El nostre torn va ser el dilluns: en arribar, teníem una nota a la porta que ens indicava el que havíem de fer:

En seguida nos pusimos manos a la obra: buscamos objetos rojos por toda la clase y decidimos que con tres no era suficiente: así que llenamos una bandeja de cosas rojas de distintas formas y tamaños.
De seguida ens vam posar a la feina: vam buscar objectes rojos per tota la classe i decidírem que amb tres no era suficient: així que vam omplir una safata de coses roges de diferents formes i grandàries.

Después, pensamos en la mejor forma de felicitar a las familias. ¡Nada mejor que escribir nuestros deseos! Y eso es lo que hicimos. Con un poco de esfuerzo y muchas ganas, fuimos construyendo letras hasta conseguir preparar un mensaje para nuestras familias.
Després, vam pensar en la millor manera de felicitar les famílies. Res millor que escriure els nostres desitjos! I això és el que vam fer. Amb un poc d’esforç i moltes ganes, vam anar construint lletres fins a aconseguir preparar un missatge per a les nostres famílies.


