1r – SITUACIÓ APRENENTATGE 1
LES ESTACIONS: TARDOR
EL SO I EL SILENCI
CONTE: “NEGRETA I SILENCIET”
DISCRIMINACIÓ AUDITIVA DEL SO I EL SILENCI. (FITXA)
VIDEO BIOGRÀFIC. QUI ERA ANTONIO VIVALDI?
AUDICIÓ “LA TARDOR”. Musicograma amb moviment
AUDICIÓ “LA TARDOR”. Coneguem els fruits de la tardor.
INSTRUMENTS: PERCUSSIÓ FUSTA
AUDICIÓ “LA TARDOR” (SEGUIR INDICACIONS AMB INSTRUMENTS DE FUSTA”
CANÇÓ DE LA TARDOR
PRESENTACIÓ DE FIGURES: NEGRA I SILENCI
NEGRA I SILENCI de CEIP MIGUEL DE CERVANTES (ELX)RITMES: NEGRA I SILENCI
RITMEGRAMA 1
RITMEGRAMA 2
INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ FUSTA
AUDICIÓ: CONTE “ARRIBA LA TARDOR”
LLENGUATGE MUSICAL: PENTAGRAMA, LÍNIES I ESPAIS
EXERCICIS INTERACTIUS
MUSICOGRAMA AMB INSTRUMENTS DE FUSTA
PRIMERS EXERCICIS DE LLENGUATGE MUSICAL
MUSICOGRAMA AMB PERCUSSIÓ CORPORAL: “LA TARDOR”
CANÇÓ I COREOGRAFIA: “TORREM CASTANYES”
ACTIVITATS INTERACTIVES DE REPÀS
| SONA O NO SONA? | SO I SILENCI | ELEMENTS DE TARDOR |
| EMPARELLA ELS INSTRUMENTS | ORDENA LES LLETRES | SOPA DE LLETRES (FUSTA) |
| QÜESTIONARI PERCUSSIÓ FUSTA |







