Blog 5é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 3

| 👇 Accés contracte d’avaluació 👇 | 👇 Accés corrector 👇 |
|---|---|
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ✔️COMPRENSIÓN LECTORA “Leemos y comprendemos juntos y juntas” 15′ de lectura diaria: El maravilloso mago de Oz de L. Frank Baum Trabajo de comprensión contestando a preguntas sobre lo que hemos comprendido de la lectura. |
![]() ![]() | ✔️PARAULES SIMPLES I COMPOSTES ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️ELS PRONOMS 📺 ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. ![]() ![]() 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️ACCENTUACIÓ DE PARAULES COMPOSTES ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. ✏️ Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️TERTÚLIA LITERÀRIA DIALÒGICA Romeo i Julieta de William Shakespeare ACCÉS GRAVACIONS ✔️LA POESÍA | RIMA ASONANTE Y CONSONANTE ✏️ Definimos los conceptos en la libreta con nuestras palabras. Realizamos las actividades propuestas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. ✔️TAREA 1: EL CÓMIC ✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA) PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Què podem fer per evitar la deforestació? ✔️TAREA 2: DAMOS NUESTRA OPINIÓN 🗣️ Realizamos expresiones orales. |




















