Blog 5é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 2

![]() ![]() | ✔️COMPRENSIÓN LECTORA “Leemos y comprendemos juntos y juntas” 15′ de lectura diaria: El maravilloso mago de Oz de L. Frank Baum Trabajo de comprensión contestando a preguntas sobre lo que hemos comprendido de la lectura. |
![]() ![]() | ✔️PARAULES POLISÈMIQUES, ANTÒNIMES I SINÒNIMES ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️SUBSTANTIUS(1,2,3,4,5), DETERMINANTS (1 I 2) I ADJECTIUS(1 I 2) ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA (1 i 2) |
![]() ![]() | ✔️LA DIÈRESI ✔️L’ACCENT DIACRÍTIC ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. ![]() ✏️ Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️TERTÚLIA LITERÀRIA DIALÒGICA Romeo i Julieta de William Shakespeare ACCÉS GRAVACIONS ✔️LA POESÍA | CALIGRAMAS Y HAIKUS ✏️ Definimos los conceptos en la libreta con nuestras palabras. Realizamos las actividades propuestas. ✏️PLANTILLA HAIKU |
![]() ![]() | ✔️TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. ✔️TAREA 1: EL TEXTO INSTRUCTIVO. LA RECETA ✏️ Escribimos RECETAS NAVIDEÑAS, teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA) PROGRAMA DE RÀDIO: ODS 3 ✔️TAREA 2: NARRAR EXPERIENCIAS PERSONALES 🗣️ Realizamos expresiones orales. |



















