Blog 5é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 6

| 👇 Accés contracte d’avaluació 👇 | 👇 Accés corrector 👇 |
|---|---|
![]() ![]() | ![]() |
![]() | ✔️COMPRENSIÓN LECTORA “Leemos y comprendemos juntos y juntas” 15′ de lectura diaria: El maravilloso mago de Oz de L. Frank Baum Trabajo de comprensión contestando a preguntas sobre lo que hemos comprendido de la lectura. |
![]() ![]() | ✔️DIMINUTIUS I AUGMENTATIUS | ELS GENTILICIS ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️ANÀLISI MORFOLÒGIC DE PARAULES ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️SIGNES DE PUNTUACIÓ: PUNT, COMA, DOS PUNTS, PUNT I COMA, PUNTS SUSPENSIUS I COMETES ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. ✏️ Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️TERTÚLIA LITERÀRIA DIALÒGICA Romeo i Julieta de William Shakespearehttps://portal.edu.gva.es/blogs/s1/c_belda/blog-5e-gravacions-tertulia/V ACCÉS GRAVACIONS ✔️LA FÁBULA ✏️ Definimos los conceptos en la libreta con nuestras palabras. Realizamos las actividades propuestas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. ✔️TAREA 1: LA CARTA FORMAL ✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA) PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Què podem fer per frenar la pobresa? ✔️TAREA 2: LA ENTREVISTA ![]() 🗣️ Realizamos expresiones orales. ![]() |




















