Blog 5é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 6

Sin categoría
14 de juliol de 2025
👇 Accés contracte d’avaluació 👇👇 Accés corrector 👇
✔️COMPRENSIÓN LECTORA
“Leemos y comprendemos juntos y juntas”
15′ de lectura diaria: El maravilloso mago de Oz de L. Frank Baum
Trabajo de comprensión contestando a preguntas sobre lo que hemos comprendido de la lectura.
✔️DIMINUTIUS I AUGMENTATIUS | ELS GENTILICIS
✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades.

📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA
✔️ANÀLISI MORFOLÒGIC DE PARAULES
✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades.

📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA
✔️SIGNES DE PUNTUACIÓ: PUNT, COMA, DOS PUNTS, PUNT I COMA, PUNTS SUSPENSIUS I COMETES
✏️ Definim els conceptes a la llibreta.
✏️ Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades.

📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA
✔️TERTÚLIA LITERÀRIA DIALÒGICA
Romeo i Julieta de William Shakespearehttps://portal.edu.gva.es/blogs/s1/c_belda/blog-5e-gravacions-tertulia/V
ACCÉS GRAVACIONS

✔️LA FÁBULA
✏️ Definimos los conceptos en la libreta con nuestras palabras. Realizamos las actividades propuestas.
✔️TASCA 1
Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades.

✔️TAREA 1: LA CARTA FORMAL
✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas.
✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO
Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA)
PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Què podem fer per frenar la pobresa?

✔️TAREA 2: LA ENTREVISTA

🗣️ Realizamos expresiones orales.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies