Blog 5é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 1

| 👇 Accés contracte d’avaluació 👇 | 👇 Accés corrector 👇 |
|---|---|
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() | ✔️COMPRENSIÓN LECTORA “Leemos y comprendemos juntos y juntas” 15′ de lectura diaria: El maravilloso mago de Oz de L. Frank Baum Trabajo de comprensión mediante un resumen del capítulo. |
![]() ![]() | ✔️L’ÚS DEL DICCIONARI. TIPUS DE DICCIONARIS ![]() ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. Racó de les paraules ✏️ Rincón de las palabras. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA 📌 INFOGRAFIA |
![]() ![]() | ✔️EL LLENGUATGE I LES LLENGÜES ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️SÍL.LABA TÒNICA. ✔️NORMES D’ACCENTUACIÓ: PARAULES AGUDES, PLANES I ESDRÚIXOLES ✏️ Definim els conceptes a la llibreta/ ✏️Definimos los conceptos en la libreta. ✏️ Realitzem i corregim dictats. Dictats cooperatius. ✏️Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA 📌 ACTIVITADES ORALES Y EN LA LIBRETA. |
![]() ![]() | ✔️TERTÚLIA LITERÀRIA DIALÒGICA Romeo i Julieta de William Shakespeare ACCÉS GRAVACIONS ✔️LOS ELEMENTOS DE LA NARRACIÓN. TIPOS DE NARRADOR ✏️ Definimos los conceptos en la libreta con nuestras palabras. Realizamos las actividades propuestas. ![]() |
![]() ![]() | ✔️TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. ✔️TAREA 1: LA DESCRIPCIÓN PERSONAL ✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA) PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Hi ha alguna cosa que compartim els éssers vius? ✔️TAREA 2: NOS PRESENTAMOS 🗣️ Realizamos expresiones orales. |






















