DIVENDRES 6 DE FEBRER
DIARI DE CLASSE
PROJECTE
Expliquem també que anem a elaborar una revista de tot el cole en la que la nostra classe col·laborarà amb 2 seccions:
- BIOGRAFIA RELACIONADA AMB ALGUN ARTISTA (en valencià)
- UNA NOTICIA RELACIONADA AMB L’ARQUITECTURA (en castellà)
Com aquesta serà la nostra prioritat aquest trimestre, el podcast video dels llibres en valencià/castellà el deixem per a final de curs (enguany només farem 2 podcast/videos en valencià/castellà)
Baixem a buscar tota la informació possible a l’aula d’informàtica. Aprofitem per recordar totes les aplicacions informàtiques que hem de ser capaços d’utilitzar entre aquest curs i el vinent:
AULES
USUARI: NIA ( és un nombre de 8 dígits i és el nombre que tenim des de que entrarem a l’escola en infantil)
CONTRASENYA: si no ho hem canviat está format per les 3 primeres xifres del nostre primer cognom i la data de naixement (de 6 xifres). Per exemple un alumne que s’anomente Marcelo Miró que haja nascut el 6 de febrer de 2015 escriurà: mir060215
IDENTITAT DIGITAL (serveix per a moltes coses):
- per accedir al nostre correu personal (outlook) com alumne de la Generalitat Valenciana
- per poder utilitzar-la quan obrim un compte en altres plataformes educatives (per exemple CANVA)
- El usuari está format per una combinació de lletres del meu nom i cognoms + @alu.edu.gva.es
- La contrasenya está formada per una combinació de lletres majúscules i minúscules i xifres.
- MOLT IMPORTANT: si no em funciona avisar al tutor per reiniciar-la (pot passar que canvie la contrasenya i se m’oblide)
DYTECTIVE
USUARI: la part que va abans de l’arroba (@) en la meua identitat digital. Per exemple si la meua identitat digital és: marmarlop@alu.edu.gva.es el meu usuari serà: marmarlop
CONTRASENYA:
la mateixa que en AULES pero en la part final de la data de naixement posem les 4 xifres de l’any. Per exemple un alumne que s’anomente Marcelo Miró que haja nascut el 6 de febrer de 2015 escriurà: mir06022015
BLOG DIARI DE CLASSE
Al qual podem accedir directament des de la web del cole ó mitjançant aquest link:
https://portal.edu.gva.es/blogs/s1/jj_valenciano
Un grup treballarà categories gramaticals en valencià amb Sonia.
EDUCACIÓ FÍSICA
CONEIXEMENT DEL MEDI
Corregim les activitats treballades fins ara en Coneixement del Medi.
Fins dilluns!!!!
NOTA: el proper dimecres 11 farem la prova de valencià (unitats 4/5). Hui hem donat la guia d’estudi. A més de les preguntes que teniu que contestar (les respostes eixiran el diumenge de vesprada) eixirà una xicoteta comprensió lectora que podria ser un fragment de poema ó teatre.