Divendres 13 de setembre

13 de setembre de 2024

DIARI DE CLASSE
MATEMÁTICAS
Hoy hemos empezado la unidad 1.
1. Los estorninos.
Descomposición de los números/valor posicional
Ejercicios 1,2,3,4 y 5 pág. 4
Relación entre suma y resta
Ejercicios 6,7 y 8
(Recordad que lo que no acabamos en clase tenemos que traerlo terminado para el próximo día)

A la hora del patio hemos tenido la primera audición que nos ha ofrecido la Agrupación Musical de Rocafort.

ENGLISH (PROJECT)
TUTORIA
Hemos comenzado recordando las fases de la asamblea de clase, hemos elegido a nuestros representantes del primer trimestre.
VALORS
Hem vist la pel·licula “Nighgmare at school” i hem fet activitats en grup per comentar-la i extraure conclusions. La setmana vinent continuarem treballant-la i fent activitats al seu voltant.

Si vols tornar a veure pots fer-lo en el següent enllaç:

Molt bon cap de setmana.
RECORDATORI: portar el material d’Arts and Crafts per a dilluns

Aquesta setmana ha estat intensa, ara toca descansar… viatgers i viatgeres…

Fins dilluns!!!!