CONCURS DE FOTOGRAFIA
Aquells alumnes que vinguéreu a Sagunt, podeu participar en el concurs de fotografia, si teniu alguna foto que considereu que és bona, Podeu trobar les bases del concurs i la manera de enviar la foto punxant en el següent enllaç.