Dictamen

GENERAL
26 de gener de 2016

RESOLUCIÓ de 23 de desembre de 2021, de la directora general d’Inclusió Educativa, per la qual es dicten instruccions per a la detecció i la identificació de les necessitats específiques de suport educatiu i les necessitats de compensació de desigualtats. [2021/13042]

Resolució de 24 de juliol de 2019, de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional, per la qual es dicten instruccions per a l’aplicació d’alguns dels principals procediments previstos en l’Ordre 20/2019, de 30 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l’organització de la resposta educativa per a la inclusió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics dels sistema educatiu valencià, i es publiquen els formularis referits a l’avaluació sociopsicopedagògica, l’informe sociopsicopedagògic, el pla d’actuació personalitzat (PAP) i el dictamen per a l’escolarització.

– Accés als annexos de l’ordre

Ordre 20/2019, de 30 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l’organització de la resposta educativa per a la inclusió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics del sistema educatiu valencià.

Decret 104/2018 de 27 de juliol, del Consell, pel que es desenvolupen els principis d’equitat i d’inclusió en el sistema educatiu valencià.

Reial Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, por el que s’aprova el Text Refundit de la Llei General de drets de les persones amb discapacitat i la seua inclusió social.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies