JUGUEM AMB LLUM NEGRA

blog
13 de març de 2021

Ahir vam fer a l’aula un taller sensorial amb llum negra. Amb aquesta llum els objectes blancs i fluorescents brillen en la foscor.

Ayer hicimos en el aula un taller sensorial con luz negra. Con esta luz los objetos blancos y fluorescentes brillan en la oscuridad.

 

Ací us deixe algunes fotos per a compartir amb vosaltres aquesta experiència tant motivadora per als nostres xiquets i xiquetes. Hem jugat amb diferents materials i hem pintat amb retoladors fluorescents.

Aquí os dejo algunas fotos para compartir con vosotros esta experiencia tanto motivadora para nuestros niños y niñas. Hemos jugado con diferentes materiales y hemos pintado con rotuladores fluorescentes.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies