JUGUEM AMB LLUM NEGRA
Ahir vam fer a l’aula un taller sensorial amb llum negra. Amb aquesta llum els objectes blancs i fluorescents brillen en la foscor.
Ayer hicimos en el aula un taller sensorial con luz negra. Con esta luz los objetos blancos y fluorescentes brillan en la oscuridad.
Ací us deixe algunes fotos per a compartir amb vosaltres aquesta experiència tant motivadora per als nostres xiquets i xiquetes. Hem jugat amb diferents materials i hem pintat amb retoladors fluorescents.
Aquí os dejo algunas fotos para compartir con vosotros esta experiencia tanto motivadora para nuestros niños y niñas. Hemos jugado con diferentes materiales y hemos pintado con rotuladores fluorescentes.







