Jornada de ràdio escolar d’Altea
Organitzades pel CEFIRE de La Nucia, el passat divendres, 20 de febrer, es va celebrar una jornada formativa d’intercanvi de bones pràctiques sobre ràdio escolar. La jornada es va realitzar a l’IES Bellaguarda d’Altea i allí vam desplaçar a la nostra unitat mòbil per informar-nos de tot.
Tretze ràdios escolars van explicar com duen a terme la seua experiència radiofònica i van compartir un bon tast de programes fets per l’alumnat i per docents. De la nostra escola, vam explicar l’experiència d’Ona Benicadim, la ràdio més jove de Beniarbeig.
Al remat, molta qualitat de les experiències i molta motivació de tot el professorat participant. Totes i totes van coincidir en el gran potencial de les ràdios escolars com a experiència educativa inclusiva i participativa. Així que només podem dir que: visca la ràdio!
