asdsa

Sin categoría
2 de juny de 2022

Primer de tot, s’ha d’omplir correctament les dades bàsiques com el nom, cognoms i el curs.

Quan comencem unitat nova, serà el mestre la persona encarregada de dir-vos el nom de la unitat, el qual escriureu en el seu espai.

Finalment, tenim la graella amb les sessions (S1, S2, S3…).

La llegenda és molt bàsica:

  • Fletxa cap a dalt: molt bé.
  • Ratlla: Normal.
  • Fletxa cap a baix: millorable.

Únicament hauran d’escriure diferent a les flextes en les següents columnes:

  • Data: data del dia en format dd/mm/aa.
  • Objectiu: serà el mestre, al llarg de la classe, de dir-vos l’objectiu de la sessió.
  • Punts: l’alumnat escriurà els punts que va aconseguint al llarg de les sessions de la unitat. En format 0+1=1
  • Emocions: s’escriu una emoció que han sentit, de manera principal, en la classe. Com hem treballat el moodeter, ens servirà per a veure quina és l’energia i la intensitat. Vos deixe a continuació alguns exemples.

FAMÍLIA: Al finalitzar cada unitat, la família ha de signar el paper en l’espai habilitat per a tal efecte i acolorir una de les 3 cares plantejades (en funció del treball del seu fill/a i, per tant, del sentiment que té la família).

MAQUETACIÓ: El mestre d’EF, en coordinació amb el mestre/a de plàstica, facilitarà les portades de cada unitat amb imatges i els xiquets hauran d’acolorir cadascuna d’elles. Si no es tinguera el temps suficient s’acabarà a casa. Finalment, es graparan tots els fulls per a quedar com l’exemple mostrat en la part de dalt d’aquesta pàgina.

 

 

EXEMPLES DE MOODMETERS I DE LES PARAULES QUE S’HAN D’UTILITZAR EN LA COLUMNA “EMOCIONS”:

 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies