asdsa
Primer de tot, s’ha d’omplir correctament les dades bàsiques com el nom, cognoms i el curs.
Quan comencem unitat nova, serà el mestre la persona encarregada de dir-vos el nom de la unitat, el qual escriureu en el seu espai.
Finalment, tenim la graella amb les sessions (S1, S2, S3…).
La llegenda és molt bàsica:
- Fletxa cap a dalt: molt bé.
- Ratlla: Normal.
- Fletxa cap a baix: millorable.
Únicament hauran d’escriure diferent a les flextes en les següents columnes:
- Data: data del dia en format dd/mm/aa.
- Objectiu: serà el mestre, al llarg de la classe, de dir-vos l’objectiu de la sessió.
- Punts: l’alumnat escriurà els punts que va aconseguint al llarg de les sessions de la unitat. En format 0+1=1
- Emocions: s’escriu una emoció que han sentit, de manera principal, en la classe. Com hem treballat el moodeter, ens servirà per a veure quina és l’energia i la intensitat. Vos deixe a continuació alguns exemples.
FAMÍLIA: Al finalitzar cada unitat, la família ha de signar el paper en l’espai habilitat per a tal efecte i acolorir una de les 3 cares plantejades (en funció del treball del seu fill/a i, per tant, del sentiment que té la família).
MAQUETACIÓ: El mestre d’EF, en coordinació amb el mestre/a de plàstica, facilitarà les portades de cada unitat amb imatges i els xiquets hauran d’acolorir cadascuna d’elles. Si no es tinguera el temps suficient s’acabarà a casa. Finalment, es graparan tots els fulls per a quedar com l’exemple mostrat en la part de dalt d’aquesta pàgina.
EXEMPLES DE MOODMETERS I DE LES PARAULES QUE S’HAN D’UTILITZAR EN LA COLUMNA “EMOCIONS”:


