Benvolguts companys i companyes, Amb molta il·lusió obric aquest espai per a compartir recursos, experiències i reflexions sobre el meu dia a dia en aquesta bonica professió. Sobretot, vull aportar recursos que es poden fer servir a les sessions d’audició i llenguatge, però també a l’aula ordinària. Adaptar els materials i continguts als alumnes obri ... Llegiu més
Últims articles publicats
Una vegada a la setmana, tinc el plaer d’entrar a la classe de 1r de Primària durant les sessions d’estacions d’aprenentatge per treballar l’expressió oral amb l’alumnat. Una de les activitats que més els agrada als xiquets i xiquetes és: “Endevina quina carta tinc” Com es juga?Un alumne/a té una carta amagada (que els altres ... Llegiu més
En aquesta publicació compartisc una eina molt útil per treballar l’autoavaluació de manera visual i senzilla amb l’alumnat: EL SEMÀFOR. Es tracta d’una activitat reflexiva que permet a l’alumnat valorar el seu grau de comprensió dels continguts d’un tema. Com funciona?Cada alumne/a té un full amb tants semàfors com preguntes se vagen a realitzar sobre ... Llegiu més
En aquesta entrada compartisc un material didàctic sobre el tema de les PLANTES. Aquest material està pensat, especialment, per a aquell alumnat que necessita suports visuals o adaptacions per comprendre millor els continguts. Aquest recurs està adaptat amb pictogrames d’ARASAAC, i presenta la informació de manera clara, visual i estructurada. És una eina accessible que ... Llegiu més
El Trastorn Específic del Llenguatge (TEL) és una dificultat que afecta la capacitat d’adquirir i utilitzar el llenguatge de forma adequada. És un trastorn molt present en el context escolar, però encara és desconegut per a molts docents, fet que dificulta la detecció i la intervenció adequada. En el curs actual, tinc la sort i ... Llegiu més
VINE A CONÈIXER-ME!! Soc mestra d’Audició i Llenguatge, així com de Primària, des de l’any 2020. El 2024 vaig aprovar les oposicions, i continue aquest camí amb ganes, il·lusió i compromís. M’apassiona crear materials visuals i adaptats a les necessitats del meu alumnat, dissenyar jocs i dinàmiques lúdiques perquè aprendre siga també divertir-se. Però, sobretot, ... Llegiu més