Instal·lacions

El col·legi està organitzat en dos edificis situats a una distància de 200 metres un de l’altre. L’edifici principal està situat al carrer Galileu i acull a l’alumnat d’Ed. Primària. L’edifici d’Infantil, situat al carrer La Vinya, acull a l’alumnat d’Ed. Infantil

L’edifici de PRIMÀRIA consta de dues plantes. En elles, trobem una aula per a cada curs de Primària. A més d’aules d’Informàtica, Religió, Pedagogia Terapèutica i Audició i Llenguatge. En aquest edifici està situat el menjador escolar.

​En l’edifici d’INFANTIL comptem amb les 3 aules de segon cicle d’Ed. Infantil i 1 aula de 2 anys i l’Hort Escolar.

​El centre compta també amb unes aules industrials on es situa la biblioteca i l’Aula de Música i amb una zona coberta i tancada que exerceix la funció de Gimnàs.

​Tots dos edificis compten amb un extens pati amb nombroses zones esportives i enjardinades per a posar en pràctica diferents jocs. A més, durant l’horari lectiu, el centre compta amb el Parc El Campico annex al nostre centre.

​El Personal docent que compon el centre és d’uns 20 mestres/ as. Respecte al personal no docent, està compost per una educadora i un conserge. A més, en el centre intervé l’orientador del Gabinet Municipal.