Horari d’entrades i eixides

OCTUBRE - MAIG

• Pel matí les classes, de dilluns a divendres, comencen a les 9.00 h i acaben a les 14:00 h
  • L'horari del menjador és de 14:00 h a 15:30 h
  • Per la vesprada les activitats voluntàries comencen a les 15:30 h i acaben a les 17:00 h

En funció dels serveis de l'escola que utilitzen, els alumnes podran ser arreplegats a les 14:00, a les 15:30 o a les 17:00 h.

SETEMBRE I JUNY

• Les classes, de dilluns a divendres, comencen a les 9:00 h i acaben a les 13:00 h
  • L'horari del menjador és de 13:00 h a 15:00 h

En funció dels serveis de l'escola que utilitzen, els alumnes podran ser arreplegats a les 13:00 o a les 15:00 h.

Les portes del centre s'obriran a les 8:55h i es tancaran a les 9:05h. Per a més informació referent a les entrades al centre, consulteu les Normes d'Organització i Funcionament del Centre.

ENTRADES I EIXIDES

Per evitar aglomeracions a l'entrada, l'alumnat accedirà al centre a través de tres portes diferenciades. Les portes s'obriran a les 8:55 i es tancaran a les 9:05.

- Els tres cursos d'Infantil y 1r de primària entraran per la porta gran (la de l'aparcament) i en eixa zona formaran les files per a entrar a las classes

- 2n i 3r de primària entraran per la porta xicoteta i es dirigiran a la pista roja per a formar les files.

- 4t, 5é i 6é de primària entraran per la porta de la pista blava i es dirigiran a la pista roja per a formar les files.

Els acompanyants no podran accedir al centre. En cas d'haver de comunicar qualsevol cosa als tutors hauran de fer ús de l'agenda i per a comunicacions amb el menjador caldrà utilitzar la bústia exterior.

Al finalitzar les classes l'alumnat eixirà per la mateixa porta per la qual va entrar al centre.

PROTOCOL DIES DE PLUJA

ALUMNAT D'E. INFANTIL I PRIMER DE PRIMÀRIA

ENTRADES:

L'alumnat accedirà al centre, acompanyat d'un familiar, per la porta de l'aparcament fins la porta principal de l'edifici.

El familiar s'emportarà el paraigua del xiquet/a.

EIXIDES:

Les famílies accediran per la porta de l'aparcament i esperaran l'alumnat a la porta principal de l'edifici.

L'hora d'eixida serà a les 12:55 (setembre i juny) i 13:55 (d'octubre a maig)

Per evitar aglomeracions de familiars, com que l'alumnat eixirà en orde (primer la classe de 3 anys, després la de 4, a continuació la de 5 i finalment la de 1r) us preguem que en la mesura de lo possible s'apropeu a la porta segons vagen retirant-se la resta de familiars.

ALUMNAT DE 2n, 3r, 4t, 5é i 6é DE PRIMÀRIA

ENTRADES:

L'alumnat accedirà al centre, per la porta de la pista blava amb el seu paraigua  i acudirà a la pista roja coberta i formarà la filera. Les famílies no accediran al centre.

L'alumnat portarà una bossa de plàstic per a guardar el paraigua a la classe i així evitar que caiguen gotes a terra.

EIXIDES

Les famílies accediran al centre per la porta de la pista blava i esperaran a l'alumnat en la porxada xicoteta (on estan els banys i la font)

Intenteu evitar aglomeracions. L'alumnat eixirà per la porta principal de l'edifici i formarà fileres a la pista roja. Des d'ahí, de manera ordenada i per grups, s'entregaran a les famílies.

Us preguem que respecteu les indicacions dels mestres encara que veieu els vostres fills/es, ja que hauran d'esperar el seu torn d'eixida.

L'alumnat començarà a baixar quan hagen acabat d'arreplegar a l'alumnat de la planta baixa (infantil i 1r).

Si teniu fills/es en Infantil i 1r, arreplegueu primer als més menuts en la porta principal de l'edifici i després acudiu a la porxada a esperar els majors.

Us demanem paciència i col·laboració

Gràcies.

El Claustre.