Salut i COVID-19

Dispensació de medicaments durant la jornada escolar

Si el vostre fill o filla necessita una atenció sanitària específica com pot ser la dispensació de medicaments durant la jornada escolar, cliqueu en el botó del costat per a obtindre la informació.

Normes COVID-19

001-proteccion
004-distanciamiento-social
flechas
002-gel-de-manos
  • És obligatiori portar mascareta per a accedir al centre.
  • Respecta la distància de seguretat (1,5 metres).
  • Circula seguint les línies que marquen les direccions.
  • Utilitza gel hidroalcohòlic en accedir a les dependències del centre.
  • No es pot vindre en el centre si s'és positiu o s'ha estat en contacte directe amb un positiu.

Pla de contingència 2021-2022

El pla de contingència és el pla on es recullen tots els protocols i normes a seguir per a dur a terme les classes en situació de pandèmia i com actuar en cas de tindre casos positius.

Mesures de protecció davant el COVID

Pren les precaucions adequades i informa't bé per a protegir-te i cuidar dels qui t'envolten. Segueix les recomanacions dels organismes de salut pública de la teua zona.

Per a evitar la propagació de la COVID-19:

• Llava't les mans amb freqüència. Usa aigua i sabó o un desinfectant de mans a base d'alcohol.
  • Mantingues una distància de seguretat amb persones que tussen o esternuden.
  • Utilitza mascareta quan no siga possible mantindre el distanciament físic.
  • No et toques els ulls, el nas ni la boca.
  • Quan tusses o esternudes, cobreix-te el nas i la boca amb el colze flexionat o amb un mocador.
  • Si no et trobes bé, queda't a casa.
  • En cas que tingues febre, tos o dificultat per a respirar, busca atenció mèdica.
  • Telefona al teu ambulatori perquè et dirigisquen al centre mèdic adequat. D'aquesta manera, et protegiràs a tu i evitaràs la propagació de virus i altres infeccions.