Instal•lacions del centre

NOTÍCIES

Lo sentimos, no pudimos encontrar ningún post. Por favor ensaye una búsqueda diferente

Halloween

Per ANA, VEGUER CHUST | 29 d'octubre de 2022

Ahir celebrarem Halloween a l’escola amb uns esmorzars mooolt terrorífics!!!! Ací teniu una mostra. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Matí d’experiències

Per BLAI, MOLINA CALATAYUD | 22 d'octubre de 2022

Ahir de matí vam experimentar. A Coneixement del Medi estem aprenent les diferents característiques i classificacions dels animals, així vam experimentar amb plomes naturals per saber-ne sobre les seues característiques. Vam observar com es componen, com són de suaus, la lleugeresa que tenen i el que més ens ha sorprés és la seua impermeabilitat. A … Llegir més

9 d’Octubre

Per ANA, VEGUER CHUST | 20 d'octubre de 2022

El divendres 7 d’octubre celebràrem la festa del 9 d’Octubre a la nostra escola. Entre tots i totes vam fer una Auca gegant sobre Jaume I.

PRIMER DIA DE CURS 2022-2023

Per ANA, VEGUER CHUST | 17 de setembre de 2022

El dilluns 12 de setembre tornàrem a l’escola. Com a benvinguda férem una gimcana tot l’alumnat, d’Infantil 4 anys fins a 6é de Primària. Ens ho vam passar d’allò més bé! Quina forma més divertida de començar el curs!

Comença el curs 2022-2023

Per PEDRO ANTONIO, MATEO MARTINEZ | 11 de setembre de 2022