Aquesta setmana han vingut unes persones a la nostra classe a ensenyar-nos el cicle urbà de l’aigua i hem aprés moltes coses.
També hem fet grups interactius i ens han agradat tots els jocs.
Finalment,hem celebrat el carnestoltes: el primer dia vam portar un complement al cap, el segon una sabata de cada i l’últim dia hem vingut en pijama.
Açò és el que hem fet aquesta setmana!
Afri, Natasha, Leo i Ricard.

