El nostre treball a l’hort – Curs 23-24

Enguany a la nostra escola hem ficat en marxa l’hort escolar, on ha participat tot l’alumnat.

Hem fet neteja i preparació de la terra per a la plantació de cultius.

Hem plantat diferents tipus de plantel i llavors: Coliflor, col llisa, brècol, ràvens, encissams i cebes.

Hem baixat amb els diferents cursos per al manteniment dels cultius.

Hem fet la collita on tota l’escola ha participat.

Hem sortejat els cultius entre l’alumnat per tal que valoren l’agricultura ecològica.

Hem fet un taller experiemtal que es diu «Biodegradable» on han après que no totes les matèries i residus es descomposen en la natura, aprenent així, que és el que han de reciclar pel seu impacte negatiu en el medi ambient.

L’alumnat ha treballat amb molta il·lusió i motivació. L’hort escolar és una eina i un recurs inclusiu i motivador, on tots els xiquets i xiquetes participen activament, adquirint d’aquesta manera un aprenentatge significatiu i una consciència més profunda de l’agricultura, del treball en el camp i de l’alimentació saluble.

L’equip d’Eco-Escola estem molt satisfets del resultat de les activitats realitzades i de la motivació i participació de l’alumnat.