Menjador

Estimades famílies,

A continuació es resumeixen alguns trets importants per al bon funcionament del menjador.

Independentment que s’haja sol·licitat l’ajuda del menjador, será imprescindible emplenar la sol·licitud de plaça a la secretaria del centre per a que puguen quedar-se. Sense aquesta, no es podrà fer ús del servici.

-Els agrairíem que, quan el seu fill/a no haja de quedar-se al menjador, avisen, de 9 a 9:30h, a l’encarregat o al mestre/a mitjançant l’agenda del

xiquet/a per escrit. Igualment, quan haja de vindre més tard al centre, sempre amb un motiu justificat.

-Qualsevol devolució bancària serà entesa com a baixa del menjador, en cas de no abonar la quantitat abans de finalitzar el mes. S’enviarà un requeriment per tal de fer l’abonament del deute el més aviat possible. Sino será donat de baixa.

Aquest mes de setembre, degut a que hi ha alumnes que no s’han incorporat al menjador el primer dia , les famílies podrán fer l’abonament de la següent manera:

• Transferència bancària amb l’import corresponent, facilitat per l’encarregat del menjador, segons el dia que varen començar. Al

concepte haura d’indicar el nom i cognoms de l’alumne i curs.

ES16 0081 1025 4900 0100 6605

• Abonament a secretaria del centre

ALUMNAT EVENTUAL

Aquest mes de setembre hem obert el servei de tíquets del menjador per a dies eventuals. Les famílies poden fer l’abonament de la següent manera: Transferència bancària amb l’import de 42,50€ per als alumnes sense cap ajuda o l’import corresponent a la puntuació obtesa a l’ajuda. Al concepte ha d’indicar el nom i cognoms de l’alumne i curs. Amb el justificant imprés se vos farà l’entrega dels 10 tíquets en el despatx de l’encarregat del menjador. Per fer ús dels tíquets, s’han d’entregar de 9 a 9:30h a l’encarregat un dia abans del seu ús. Per a l’alumnat usuari de l’aula matinera, l’entrega dels tíquets será al monitor de l’aula matinera un dia abans. Si feu entrega el mateix dia, l’alumne no es podrá quedar.

ES16 0081 1025 4900 0100 6605

IMPORTANT: En cas que l’alumne/a tinga al·lèrgia a qualsevol tipus d’aliment o necessite una alimentació específica com intòlerància, cel·liaquia, dieta especial, menú sense carn…ha de comunicar-ho a l’encarregat, aportant l’informe mèdic i/o demanant el menú corresponent en cada cas a inici de curs.

Recordem que mensualment es passarà el menú a les famílies via TELEGRAM i WEB de centre.

L’horari de recollida dels usuaris del menjador escolar será el següent:

Setembre-juny: de 14:30h fins les 14:45h.

Octubre-maig: a partir de les 15:15h fins les 15:30h.

Les famílies que no tinguen que recollir als alumnes a l’eixida del menjador, hauran d’autoritzar de forma escrita als tutors o tutores, el primer

dia de classe, que se’n poden anar sols quan acabe el servici.

En cas de recollida de xiquets de diferents famílies, han d’entregar per escrit una autorització conjunta a l’encarregat del menjador, amb les dades personals dels familiars, dels alumnes i signada per tots els adults responsables. Preguem que respecten l’horari establert per tal de tindre un bon funcionament del menjador, així com la máxima atenció per part del personal educador.

Us informem que encara no tenim notícies quan al llistat provisional de les ajudes de menjador per al curs 2023-24. Així mateix tampoc dels preus corresponents a les diferents puntuacions per ajuda. Només tingam aquesta informació us la farem arribar.

L’encarregat de menjador