Segon cicle infantil

Curs 2023/2024

DIA DEL LLIBRE

El dia del llibre és una ocasió fantàstica per fomentar l’amor per la lectura amb els més menuts. I així ha passat! A la classe de 5 anys s’ha escenificat un conte també per celebrar este dia. Els xiquets i les xiquetes s’han divertit moltíssim. Han contat contes, han jugat i han representat també a Sant Jordi. Vos deixem alguns moments viscuts:

PRIMAVERA

La classe de 3 i 4 anys ha treballat la primavera mitjançant les provocacions, les quals són propostes de joc i experimentació, obertes, canviants i fluides que promouen la creativitat, la imaginació i l’exploració amb els sentits. Els xiquets i les xiquetes s’ho han passat d’allò més bé!

PASQUA

BUSQUEM OUS!

Algú ha vingut a la nostra escola! Els xiquets i les xiquetes, han arribat a la classe i han vist unes petjades… Qui serà?

És el conill de Pasqua que ens ha deixat ous per tota la classe i pel pati! Quina il·lusió!

Hi havia per tot arreu!

ENS MENGEM LA MONA!

Ja ha arribat pasqua! I els alumnes de la classe de 3 anys B, han anat al pati dels més grans a menjar-se la mona tots junts. Estaven molt emocionats d’haver anat al pati dels xiquets i els xiquetes de primària!

LA CASTANYERA

QUAN ARRIBA LA TARDOR… TAMBÉ ARRIBA LA CASTANYERA A LA NOSTRA ESCOLA!

El divendres 24 de novembre vam rebre la visita de la castanyera. Els nostres alumnes estaven emocionats de veure-la amb la seua camisa curteta, la faldilla que li feia campana i les sabates que feien “cloc-cloc”! Va contar a tots els xiquets i les xiquetes com es preparaven les castanyes, en va repartir per a tots i totes i també els va ensenyar la tradicional cançó.

Gràcies castanyera, per visitar-nos i omplir la nostra escola d’alegria tardorenca!

• HALLOWEEN

El passat 31 d’octubre vam celebrar Halloween a l’escola

• Teatre d’ombres xineses

L’alumnat d’infantil vàrem anar a la Biblioteca del centre per gaudir d’una obra de teatre amb ombres xineses. L’obra era “La princesa Ratolina”. Després vàrem estar jugant també a fer ombres amb el nostre cos.

• Tallers de pasqua

L’última setmana del trimestre hem aprofitat a infantil per fer diversos tallers relacionats amb la pasqua com ara jugar al conillet de pasqua i trobar els ous de xocolate pel pati o fer les nostres pròpies milotxes i ixir a volar-les! Han gaudit moltissim.

• L’alumnat de 4 anys participa en el premi Sambori.

Els alumnes de l’aula de 4 anys A han participat en el concurs literari en valencià Sambori 2023. Tots junts han creat el conte titulat “El conill fantasma”.