Primer cicle infantil

Curs 2023/2024

LLUM I COLOR

Les propostes de llum negra sempre són meravelloses. En esta edat els infants gaudixen del color, la textura de les pintures, dels diversos materials…, i sempre, deixant-los lliures perquè expressen les seues curiositats i creacions.

A l’aula de 2 anys, este trimestre hem realitzat diferents propostes, una d’elles relacionades amb Carnestoltes, on els xiquets i les xiquetes han pogut manipular i vivenciar diferents materials com les disfresses, complements, etc. A més a més, també hem treballat l’hivern de manera divertida com experimentant amb gel, animals del pol Nord i hem potenciat la motricitat fina mitjançant el joc.

Ho hem passat d’allò més bé!

Aquests mesos hem treballat la tardor d’una manera divertida i experimental.

Vos ensenyem un vídeo dels moments viscuts!

LA CASTANYERA

QUAN ARRIBA LA TARDOR… TAMBÉ ARRIBA LA CASTANYERA A LA NOSTRA ESCOLA!

El divendres 24 de novembre vam rebre la visita de la castanyera. Els nostres alumnes estaven emocionats de veure-la amb la seua camisa curteta, la faldilla que li feia campana i les sabates que feien “cloc-cloc”! Va contar a tots els xiquets i les xiquetes com es preparaven les castanyes, en va repartir per a tots i totes i també els va ensenyar la tradicional cançó.

Gràcies castanyera, per visitar-nos i omplir la nostra escola d’alegria tardorenca!

• Teatre d’ombres xineses

L’alumnat d’infantil vàrem anar a la Biblioteca del centre per gaudir d’una obra de teatre amb ombres xineses. L’obra era “La princesa Ratolina”. Després vàrem estar jugant també a fer ombres amb el nostre cos.

• Provocació amb llum negra

Aquest mes de maig hem fet l’última provocació del curs, aquesta vegada amb llum negra. Els xiquets/es han pogut experimentar amb les llums, els colors neons i amb diferents materials. Ha sigut molt divertit.

• Activitats de pasqua.

L’última setmana del trimestre hem aprofitat a infantil per fer diversos tallers relacionats amb la pasqua com ara jugar al conillet de pasqua i trobar els ous de xocolate pel pati o fer les nostres pròpies milotxes i ixir a volar-les! També hem cuinat les nostres pròpies mones i hem pintat amb xocolate! Han gaudit moltissim.