

CALENDARI MATRÍCULA CURS 2025/2026
| Presentació Telemàtica | Llistes provisionals | Reclamació telemàtica | Llistes definitives | Matrícula telemàtica | Matrícula presencial |
| Del 6 al 14 de maig | 4 de juny | Fins al 6 de juny | 18 de juny | Del 18 al 27 de juny | Del 18 al 2 de juliol |
Publiquem les pautes per a dur a terme l’admissió telemàtica de l’alumnat per al pròxim curs.
️ El procés d’admissió telemàtica en Infantil i Primària serà del 6 al 14 de maig.
➕▶️ En les dates previstes d’admissió habilitarem un espai web concret amb la informació sobre la matriculació i la tramitació electrònica del procediment d’admissió que s’activarà el dia que s’inicien els procedimentos.
RESOLUCIÓ
RESOLUCIÓ de 12 de març de 2025, del director general de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyances d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, per a elcurso 2025-2026. [2025/6182]
https://dogv.gva.es/datos/2025/03/14/pdf/2025_6182_es.pdf
SORTEGE LLETRA DESEMPAT
Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
RESOLUCIÓ de 16 d’abril de 2025, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es fa públic el resultat del sorteig a què fa referència l’article 38 del Decret 48/2024, de 23 d’abril, que regula l’admissió en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyances d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i centres d’Educació Especial per al curs 2025/2026.
Lletres per a ordenar el primer cognom: M-M
Lletres per a ordenar el segon cognom, i que s’aplicaran quan hi haja coincidència amb el primer: S-
https://dogv.gva.es/datos/2025/04/24/pdf/2025_12581_es.pdf
Annex V: Criteris Curs 25-26

CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA DEL NOSTRE CENTRE PER A LA VALORACIÓ DE LES SOL·LICITUDS DE MATRÍCULA PER AL CURS 25/26:
- Condició d’antic alumna o alumne del propi interessat, d’algun dels seus pares, mares o tutors legals o algun dels germans o germanes o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, de la persona sol·licitant en el centre per al qual demana plaça. (Certificat emés per la direcció del centre o qualsevol document oficial on conste la dada. En el cas dels germans o germanes, s’aportarà, a més, el llibre de família o la documentació segons es disposa en l’article 29 de l’Orde 8/2024 per a esta circumstància.)
- Que s’haja sol·licitat ho centre en primera opció. (Sol·licitud d’admissió)



