MURAL AL PATI

El Centre, en un procés de transformació del pati, s’ha pintat un gran mural on l’objectiu principal és transmetre. S’ha buscat plasmar en aquesta imatge els valors del centre; inclusió, aprenentatge, diversió i protecció entre altres.

Amb aquest treball, l'artista i escola han creat un espai comú on les persones puguen relacionar-se en un entorn estimulant.

Així mateix, i per a tot això, s'ha escollit la figura d'un arbre com a motiu central, element principal del logo del CEIP Batallar i que simbolitza la protecció i el respecte per l'entorn. Aquest arbre naix d’un llibre on brolla el coneixement. El llibre està subjecte per la mà d'una mestre/a del qual està compost per una escala, això és una homenatge a tots els/les docents que ajuden i acompanyen a l’alumnat en el seu aprenentatge.

Finalment, apareixen les figures d'uns xiquets, com a protagonistes, que estan immersos en l'aventura d'aprendre des de la diversió. Tota aquesta escena transcorre en un lloc de fantasia, una nit plena d’estreles, un mar de dubtes, un cosmos que estimula la imaginació i la curiositat.