INFANTIL

EXPOSICIÓ HERVÉ TULLET

El cicle d'infantil del CEIP Batallar ha treballat l'artista visual Hervé Tullet. A través d'ell, els xiquets i les xiquetes han experimentat l'art en diferents espais. Hervé Tullet proposa activitats artístiques perquè potencien el costat més creatiu, sempre integrant el factor sorpresa com a al·licient, i valorant que els gargots i les taques també poden assolir la categoria d'art dins aquest món de jocs.
El seu treball i obra posen en el centre als xiquets/es que connecten en el joc i les possibilitats que té l'art de ser explorat.
Per finalitzar aquest projecte, hem fet una exposició on s'ha documentat cada creació artística que s'ha fet i s'ha exposat una xicoteta mostra d'aquestes activitats. Aquesta estarà oberta per a les famílies durant una setmana, permetent així, formar part del dia a dia a l'escola i connectar amb els aprenentatges dels seus fills/es.

VISITA A L'OFICINA DE CORREUS DE L'ALCÚDIA

Com ve sent tradició, l'alumnat d'Infantil felicitem les festes a les nostres famílies mitjançant una postal que enviem per correu. Com cada any, a l'oficina de Correus ens reben per explicar-nos el viatge que faran les nostres cartes fins arribar a cada casa. Agraïm a Nuria, directora de l'oficina de L'Alcúdia, i a tots els carters i carteres que treballen per sorprendre a les nostres famílies en aquestes dates.

AMBIENTS D'APRENENTATGE

EIXIDA INFANTIL

La setmana passada el cicle d'Infantil va realitzar una eixida a l'Alqueria El Machistre en Alboraia. Un entorn increíble on conegueren la vida en el camp, els animals i com no, la realització artesanal de l'orxata. Va ser una gran experiència!