Hui, en complir-se un any de la DANA, volem expressar el nostre més sincer agraïment al personal de Bombers. El seu lliurament, valentia i compromís van salvar vides i van donar esperança en els moments més difícils. Gràcies pel seu esforç incansable i per recordar-nos el verdader significat del servei i la solidaritat.
L'alumnat de segon de primària han visitat el Parc i hem pogut fer-los entrega d'uns dibuixos que han rebut amb molta alegria i il·lusió.
