II FIRA STEAM

Benvolgudes famílies,

Ens complau convidar-les a l’emocionant II Fira Steam a la nostra escola! Serà un dia ple de diversió, aprenentatge i descobriment per a totes les edats. La Fira Steam és un esdeveniment especial on els xiquets i xiquetes exhibiran els seus projectes de ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques.

El 16 de maig, de 11:30 a 13:30 us esperem a l’ espai exterior del Ceip Attilio Bruschetti.

Durant la Fira Steam, podran gaudir de diverses activitats interactives, demostracions en viu, experiments emocionants i projectes innovadors creats pels nostres xiquets i xiquetes. A més, hi haurà oportunitats per a explorar i participar en activitats pràctiques relacionades amb la ciència i la tecnologia.

No es perden esta increïble oportunitat de submergir-se en el món de la ciència i la tecnologia. Esperem comptar amb la seua presència en la Fira Steam!!!

MARXA SOLIDÀRIA AB

II MARXA SOLIDÀRIA AB 💙💙

Recordeu el dimecres 15 de Maig a les 9:30h comença la marxa solidària , a partir de les 9.00h portes obertes per començar a organitzar-nos.

Eixirem des del jardí del bes cap al carrer Sant Pere, carrer de l’Àngel, carrer Montcada, Albereda Jaume I.

Tota la recaptació d’ aquesta marxa solidària va destinada a l’ associació Bategant junts , “latiendo juntos”

Podeu deixar la donació en consergeria.

Gràcies a tots i totes!! #societatsolidària

💚💚💚💚

#marxasolidària #sociedadunida #sociedadsolidaria #attiliobruschetti #escoles #importanciadelaeducación #juntsunmónmillor #xàtiva

Admissió alumnat 2024/2025

Tots els tràmits els podreu realitzar en la web www.telematricula.es que molt prompte estarà activat.

La Pau comença amb un somriure

Avui celebrem un dia especial a l’escola, un dia dedicat a la Pau.
Però nosaltres en el nostre meravellós camí cap a la harmonia i l’equilibri, comencem cada jornada amb la creació d’espais de benestar, on els nostres estimats xiquets i xiquetes troben calidesa i amor per créixer en plena harmonia.

Amb respecte, estima i amor com a pilars fonamentals per al nostre alumnat, acompanyem als nostres xiquets i xiquetes en aquesta gran aventura, actuant amb respecte i calma.
Som una Comunitat Educativa on cada persona és important i pot aportar el seu granet de sorra. On la comprensió i la cooperació siguen les eines que guien les nostres vides. Amb aquesta finalitat en ment, hem creat la paraula “PAU” utilitzant objectes especials que ens identifiquen.

Avui compartim la nostra alegria i el nostre compromís amb la Pau.
Que cada pas que prenem siga un pas cap a un món més harmoniós i pacífic.

Feliç dia de la Pau !!!

CARNESTOLTES

Estimades famílies,

Ens conplau convidar-vos a la celebració de la festa de Carnestoltes que tindrà lloc a la nostra escola. És un moment especial per a tota la Comunitat Educativa i ens agradaria que hi participeu juntament amb els vostres fills i filles.

Detalls de l’esdeveniment:

Data: 16 de febrer
Hora: 12:00h començament de la festa per la porta d’entrada principal
Lloc: Una cercavila amb xaranga pel barri.

El lema d’ aquest any és Estimem la nostra Terra(aigua, terra, vent).

La disfressa és lliure però ha
d’ estar relacionada amb el lema.
Sabeu que som una escola que respecta als xiquets i xiquetes. Si hi ha algun xiquet o xiqueta que no vol portar disfressa, ha de vindre tot d’ un color.
La xaranga és un regal de la nostra benvolguda AFA, les famílies podeu estar amb nosaltres fins que finalitze la música.
Estem emocionats /emocionades d’aconseguir una gran festa de Carnestoltes amb la vostra participació. Si teniu alguna pregunta o necessiteu més informació, estarem encantats /encantades d’ atendre-vos.

Cordialment,
El Claustre

BON NADAL

En esta època màgica de l’any, el claustre de mestres del @ceip_attilio_bruschetti vol estendre els seus braços i abraçar a totes les famílies, portant amb si un missatge d’amor, esperança i gratitud.

En cada ambient, hem sigut testimonis de l’alegria i el creixement dels seus fills i filles, compartint moments inoblidables que han deixat petjades inesborrables en les nostres vides. Han confiat en nosaltres, permetent-nos ser part del seu camí educatiu i construint junts i juntes els fonaments d’un futur brillant.

En estes festes, volem expressar el nostre més profund agraïment pel seu suport incondicional i la seua confiança en el nostre treball.

Que el Nadal siga un temps d’unió i amor en les seues llars, on cada somriure i cada abraçada siguen un regal preuat. Desitgem que la màgia de la temporada òmpliga els seus cors de felicitat i que l’esperit nadalenc els inspire a cultivar valors com la generositat, la compassió i el respecte.

Des del fons dels nostres cors, els desitgem unes bones festes, envoltats de sers estimats i moments plens d’alegria. Que el nou any que s’acosta estiga ple d’ oportunitats per a cadascun de vostés. Gràcies per ser part d’esta gran família educativa.
Bon Nadal! 🎄✨ #nadal #navidad #attiliobruschetti #ecosistemesdevida #família #comunitateducativa #xàtiva #mestres #mestresdevocació #maestros