ESCOLA MATINERA

Per tal de facilitar-vos aquest començament, vos informem que el servei d’ESCOLA MATINERA es posarà en marxa el dia 11 de setembre.

Com sabeu aquest curs el servei de l’Escola Matinera es dura des de la Regidoria de Dona i Igualtat de l’Ajuntament de Xàtiva,.

Recordem que l’horari de l’ESCOLA MATINERA  es de 7:30 a 9’00h

📣📣 INFORMACIÓ SOBRE SERVEI ESCOLA MATINERA

👆🏻Inscripcions:

període: 20 juliol fins 7 de setembre 2023

Les preinscripcions es realizaran a la Casa de les Dones en horari de 9:00h a 14:00h o a través del correu electrònic

casadelesdones@xativa.es

excepte situacions

sobrevingudes que es podran tramitar en el moment durant tot el curs escolar.

👆🏻què oferim?

Un servei d’atenció d’escoleta matinera per a menors per tal que les famílies puguen compatibilitzar la vida personal i laboral amb la cura dels fills i filles.

👆🏻quan i on?

Durant el curs escolar 2023- 2024 en l’horari de 7:30h a 9:00 h en el mateix centre educatiu públic en el qual l’alumnat estiga matriculat.

El servei es presta els dies lectius i no vacacionals dins d’aquest període.

👆🏻qui pot accedir?

Famílies empadronades en el municipi de Xàtiva amb fills i filles amb matrícula en els centres públics d’infantil i primària de la ciutat que tinguen necessitats de conciliació pels següents motius:

🟪Treball.

🟪Assistència a programes formatius.

🟪Desenvolupament d’accions de cerca d’ocupació.

🟪Situacions excepcionals sobrevingudes.

🟪Situacions de vulnerabilitat detectades i comunicades pels serveis socials.

ℹ️ informació:

📱678 869 129 –