CARNESTOLTES

Estimades famílies,

Ens conplau convidar-vos a la celebració de la festa de Carnestoltes que tindrà lloc a la nostra escola. És un moment especial per a tota la Comunitat Educativa i ens agradaria que hi participeu juntament amb els vostres fills i filles.

Detalls de l’esdeveniment:

Data: 16 de febrer
Hora: 12:00h començament de la festa per la porta d’entrada principal
Lloc: Una cercavila amb xaranga pel barri.

El lema d’ aquest any és Estimem la nostra Terra(aigua, terra, vent).

La disfressa és lliure però ha
d’ estar relacionada amb el lema.
Sabeu que som una escola que respecta als xiquets i xiquetes. Si hi ha algun xiquet o xiqueta que no vol portar disfressa, ha de vindre tot d’ un color.
La xaranga és un regal de la nostra benvolguda AFA, les famílies podeu estar amb nosaltres fins que finalitze la música.
Estem emocionats /emocionades d’aconseguir una gran festa de Carnestoltes amb la vostra participació. Si teniu alguna pregunta o necessiteu més informació, estarem encantats /encantades d’ atendre-vos.

Cordialment,
El Claustre