Bicicletada 2019

Com en cursos anteriors, el CEIP Attilio Bruschetti participa en la Bicicletada organitzada per l'Ajuntament de Xàtiva per al dia 27 de setembre.

L'activitat consisteix en un passeig en bici de l'alumnat de 5é i 6é de Primària, i de 1r i 2n d'ESO de tots els centres que vullguen participar.

És tracta d'una activitat molt recomanable, ja que fomenta un estil de vida saludable, a més de protegir el medi ambient amb l'ús d'un medi de transport no contaminant.

Des del centre, convidem a tot l'alumant d'aquestos cursos a participar. El mestre d'educació física repartirà l'autorizació al llarg de la setmana.

A continuació tingueu tota la informació proporcionada per l'ajuntament, i els horaris d'eixida i arribada per a cada centre.

L'alumnat de l'Attilio que participe ha de vindre a l'escola a l'hora habitual (9 del matí) i deixar la seua bici aparcada en el centre fins l'hora d'eixida. És obligatori l'ús del casc.

Recorregut de la Bicicletada