Activitats anglés

Benvolgudes famílies, a través d’aquest enllaç se vos facilita l’accés als llibres d’anglés en format digital per poder avançar en el contingut de la matèria a les nostres cases.

Per tal de disposar dels vostres llibres digitals i totes les activitats que ens facilita l’editorial oxford cal que us registreu en la següent plataforma online:

Per registrar-se correctament, heu d’incloure les dades dels vostres fills i filles i indicar el codi de la classe que us donarem. Al tractar-se de menors d’edat, la plataforma us demanarà el e-mail d’un adult per la llei de protecció de dades dels menors. (És a dir, haureu d’incloure 2 mails al registre, un que no us acceptaran per ser menor d’edat i un altre del pare, mare o tutor). És important que figure el nom de l’alumne (no del pare, mare o tutor), ja que al registrar-se formarà part de l’aula i se li farà el seguiment per part de la mestra d’anglés.

També cal dir que cada alumne ha de fer el seu registre, ja que cada aula té el seu codi d’accés i el seu material online.

Els codis de les classes són els següents:

• Primer de primària: CL89564294
  • Segon de primària: CL55298331
  • Tercer de primària: CL32529721
  • Quart de primària: CL75435876
  • Cinqué de primària: CL69218398
  • Sisé de primària: CL85869389

Serà la mestra d’anglés qui comunique a cada curs les activitats a realitzar. Recordar-vos que el registre permet, no només accedir al material online sinò que, a banda, es pot fer un seguiment del treball del alumnes a l’àrea d’anglés.

També he d’aclarir que els llibres de primer i segon de primària que treballem al centre no disposen de llicència digital, així que la editorial ens ha facilitat les llicències d’Amazing Rooftops.