BENVINGUTS AL CURS 2021-2022

Estimades famílies:

Ja estem de tornada un curs més amb les piles ben recarregades després de l‘estiu. Volem donar-vos la BENVINGUDA a aquest nou curs, estem desitjant obrir les portes el pròxim dia 8 de setembre Comencem un nou curs, ple d’ il·lusions i amb ganes d’avançar cap a la normalitat educativa.

La situació pandèmica originada per la COVID ens obliga, un anys més, a prendre mesures encaminades a disminuir la possibilitat dels contagis en nostre centre.

HORARIS

Juny i Setembre: classes de 9 a 13h.

D’octubre a maig les classes són:

De dilluns a divendres de 9h a 14h.

L’hora de l’esplai serà d’11 a 11’30.

A partir del dia 8 de setembre, els xiquets i xiquetes de primària faran una entrada relaxada de 8:55h fins a les9:05h. L’alumnat d’infantil tambè farà entrada relaxada de 9h a 9:15h.

Es prega als pares la major puntualitat. En els moments d’entrada i recollida de l’alumnat, es recomana que els familiars que estiguen esperant a l’exterior del centre respecten la distància de seguretat. L’ alumnat podrà entrar tant per la porta principal (entrada jardí) com perla porta de darrere (entrada pel pati). L’eixida serà per a tots/totes per la porta principal (entrada del jardí). Menys 3-4 anys que eixiran per la porta de darrere.

L’eixida de la resta de l’alumnat d’Infantil serà a les 12:45h, 1r i 2n de primària a les 13’55.i la resta a les 14h. I l’alumnat del menjador a les 15:00h.

En cas de vindre una persona que no siga pare/mare a recollir al seu fill/filla haureu de facilitar el nom i cognoms i DNI de les persones que poden recollir-los. Ho lliurareu a la tutora o al tutor.Els alumnes des de primer a sisé de Primària eixiran sempre sols i seran recollits directament pels seus familiars. Per tant és important la puntualitat.

En Educació infantil: la mascaretano és obligatòria. Sí és recomanable en el desplaçaments d’entrades i eixides al Centre educatiu i en temps de menjador o extraescolars.

Ús obligatori de mascareta en el centre educatiu per a l’alumnat major de 6 anys, també dins de l’aula.

Presa de temperatura: les famílies han de prendre la temperatura dels seus fills i filles abans de dur-los al centre educatiu.

Durant el període d’incorporació progressiva en el centre del nou alumnat d’Educació Infantil, no estarà permesa la participació i la col·laboració dels progenitors dins de l’aula: Segons la Resolució del 20 de juliol de 2021 els familiars podran fer un acompanyament per part d’un familiar i/o tutor/a en espais a l’aire lliure, alternatius a l’aula.

Els tutors o les tutores de les vostres filles/fills a través de les reunions de principi de curs vos detallaran les normes higièniques i d’organització. En el nostre Pla de Contingència, es troba tota aquesta informació detallada, que serà accessible a partir de la pròxima setmana en la pàgina web del nostre Centre.

Ànim, tots junts ho aconseguirem.

Desitgem a tota la comunitat educativa un molt bon curs 21/22.