Fi del curs 2019-2020

Hem arribat al final, el curs s’ha acabat. El 2019-2020 ha sigut un curs diferent amb un final inesperat. Però, ens hem de quedar en el aspectes positius que hem tret d’aquesta experiència.

Hem pogut treballar d’una manera diferent amb les noves tecnologíes, conjuntament amb els mestres i com no, amb els pares i mares, qui han donat el millor d’ells.

El Claustre de professors de l’Attilio Bruschetti volem donar les gràcies i agrair a totes les famílies i alumnat el vostre esforç i col•laboració. Sou tots uns campions i campiones!

I a vosaltres, alumnes de 6é, havieu imatginat un comiat diferent, recollint l’orla i el diploma. Però no es preocupeu, no hi ha pandemia que no ens deixe acomiadar-nos com cal, així que tornarem a juntar-nos i celebrar el fi de la vostra etapa a l’Attilio Bruschetti.

Gràcies a tota la Comunitat Educativa per formar part de la nostra família Attilio Bruschetti.

Vos esperem en setembre, amb moltes ganes. Passeu un bon estiu.