SIMULACRE INCENDIS CEIP ARBRE BLANC

El passat 16 de febrer vam realitzar un simulacre d’incendis al nostre centre. L’objectiu era que tot l’alumnat, professorat i treballadors/es del centre, posaren en pràctica les mesures d’emergència. Va eixir tot molt bé i el comportament a l’hora de realitzar la evacuació, va ser excel·lent. Vam contar amb l’ajuda i col·laboració de la Policia Local de Mutxamel i Protecció Civil. Després de l’evacuació vam realitzar pràctiques de primers auxilis per a atendre a possibles ferits. A continuació, compartim algunes imatges del simulacre.

El pasado 16 de febrero realizamos un simulacro de incendios en nuestro centro. El objetivo era que todo el alumnado, profesorado y trabajadores/as del centro, pusieran en práctica las medidas de emergencia. Salió todo muy bien y el comportamiento en le momento de realizar la evacuación fue excelente. Contamos con la ayuda y colaboración de la Policía Local de Mutxamel y Protección Civil. Después de la evacuación realizamos prácticas de primeros auxilios para atender a posibles heridos. A continuación, compartimos algunas imágenes del simulacro.