AMPA CURS 2023-24

PRESENTACIÓ / PRESENTACIÓN

FALTA PER CONFIRMAR DATA!!!

Estimades famílies!!

Ja estem de tornada en l’inici d’un nou curs i com cada any us passem l’oferta d’extraescolars amb totes les activitats de les quals podreu gaudir.

Per als que ja ho tingueu clar, us podeu apuntar en el següent enllaç https://forms.gle/CFyh5WgjN1QgtqPo8. Si no disposeu d’internet podeu fer-ho a través del mòbil que us indiquem en el fullet informatiu adjunt.

I per als dubtosos, us hem preparat una jornada de portes obertes en el col·le perquè pugueu provar i quedar-vos amb les quals més us agraden. Confirmarem data més endavant.

Recordeu que per ser de l’Ampa teniu un descompte, no te’l penses i unete a nosaltres!.

Per a poder inscriure-us només heu d’emplenar aquest qüestionari adjuntant el justificant de pagament, AMPA – CEIP ARBRE BLANC (gva.es). Els que no puguen fer-ho online us esperem en el despatx de l’AMPA per a prendre-us les dades.

La quota és de 20€ per alumne/a i de 25€ en el cas de famílies que estiguen 2 o més germans apuntats (25 per familia)
Núm. DE COMPTE PER A FER L’ INGRÉS: CAIXA MAR ES57 3058 2694 3227 2000 4084

Us esperem!!!

Queridas familias,

Ya estamos de vuelta en el inicio de un nuevo curso y como cada año os pasamos la oferta de extraescolares con todas las actividades de las que podéis disfrutar.

Para los que ya lo tengáis claro, os podéis apuntar en el en el siguiente enlace https://forms.gle/CFyh5WgjN1QgtqPo8, si no disponéis de internet podéis hacerlo a través del móvil que os indicamos en el folleto informativo adjunto.

Y para los dudosos, os hemos preparado una jordana de puertas abiertas el día 22 a las 18h en el cole para que podáis probar y quedaros con las que más os gusten.

Recordad que por ser de la AMPA tenéis un descuento, no te lo pienses y únete a nosotros!.

Para poder inscribiros sólo tenéis que rellenar este cuestionario en la pagina del cole adjuntando el justificante de pago, AMPA – CEIP ARBRE BLANC (gva.es). Para los que los que no puedan hacerlo online os esperamos en el despacho del AMPA para tomaros los datos.

La cuota es de 20€ por alumno/a y de 25€ en el caso de familias (2 o más hermanos).
Nº DE CUENTA PARA EL INGRESO: CAJA MAR ES57 3058 2694 3227 2000 4084

Os esperamos!!!

Para poder inscribiros sólo tenéis que rellenar este cuestionario en la pagina del cole adjuntando el justificante de pago, AMPA – CEIP ARBRE BLANC (gva.es), para los que los que no puedan hacerlo online os esperamos en el despacho del AMPA para tomaros los datos.

Os esperamos!!!