CARNESTOLES/ CARNAVAL 2024

SETMANA DE CARNESTOLTES DEL 5 AL 9 DE FEBRER / SEMANA DE CARNAVAL DEL 5 AL 9 DE FEBRERO

Aquesta setmana hem celebrat el Carnestoltes. Com és tradicional, a comença,ment de setmana, el rei i reina i la seua comissió van llegir el pregó. Ens van informar de les consignes de cada dia. El dia 9, abans del pati, tots els alumnes es van prendre el tradicional xocolate. Després del pati vam fer la desfilada per dins i fora del centre. Ens vam haver d’adaptar a l’oratge i vam poder gaudir de la festa. Ací teniu un breu resum del que va ser la setmana. Esperem us agrade.

El rei i la reina amb la seua comissió, es disposen a realitzar el tradicional pregó de Carnestoltes.
Tots els alumnes de la classe els esperen al pati per a escoltar el pregó.
Recordatori de consignes al llarg de la setmana.
El grup d’alumnes que va realitzar la batucada del Carnestoltes
3 INF A
4 INF A
4 INF B
1r A
1r B
2n A
2n B
2n C
3r A
3r B
4t A
4t B
5è A
5è C
6è A
6è B

Esta semana hemos celebrado el Carnaval. Como es tradicional, a principios de semana, el rey y reina y su comisión leyeron el pregón. Nos informaron de las consignas de cada día. El día 9, antes del patio, todos los alumnos se tomaron el tradicional chocolate. Después del patio hicimos el desfile por dentro y fuera del centro. Nos tuvimos que adaptar al tiempo y pudimos disfrutar unos de la fiesta. Aquí tenéis un breve resumen del que fue la semana. Esperamos os guste.