SANTA CECILIA 2023

El passat divendres 24 de novembre, vam celebrar a la nostra escola un concert didàctic amb la banda jove de la localitat, per treballar l’origen de les notes musicals. Tots els alumnes del centre van participar cantant conjuntament les notes que conformen l’actual escala musical. Gràcies al Director de l’agrupació Alberto y al narrador, vam viatger al llarg de l’història per veure l’evolució de la notació musical.

El pasado viernes 24 de noviembre, celebramos en nuestra escuela, un concierto didáctico con la banda joven de la localidad, para trabajar el origen de las notas musicales. Todos los alumnos del centro participamos cantante conjuntamente las notas que conforman la actual escala musical.
Gracias al Director de la agrupación Alberto y al narrador, vamos viajero a lo largo de la historia para ver la evolución de
la notación musical.