Tallers de centre

TALLERS DE CENTRE

talleres

Els tallers es realitzen per cursos en Infantil i en 1r, 2n i 3r de Primària.

El nostre alumnat treballa activitats manuals i artístiques, expressió corporal, jocs al pati i també tenen un temps assignat a realitzar les activitats de reforç o de lectura.

En els grups de 4t, 5é i 6é també treballen de la mateixa manera, però en funció del nombre d'alumnes o alumnes, poden triar el grup.

En cas de pluja, tant en Infantil com en Primària, cada grup treballa en una aula del curs.