EL NOSTRE CENTRE

El nostre centre es troba en la zona urbana d’Elx, un municipi castellà parlant. Concretament, en el Sector V, un barri creat en els anys 90. Aquest barri compta amb set centres escolars públics, un mercat de proveïments, un poliesportiu, diverses zones verdes i jardins, edificacions en blocs oberts amb espais públics entre ells i, pròxim a ell, un gran centre comercial i l’Hospital Vinalopó Salut.

L’edifici, malgrat haver sigut construït en els anys 70, compta amb totes les comoditats necessàries per a l’alumnat: grans aules, calefacció i aire condicionat.

En concret, el nostre col·legi està format per un gran edifici de 3 plantes on estan situades: 5 aules d’Educació Infantil i 12 aules d’Educació Primària (dues per cada nivell); sala de psicomotricitat; gimnàs; sala d’actes; menjador; aula d’anglés; aula d’informàtica; aula de música; despatxos; consergeria i sala de professors. També comptem amb un pavelló annex que inclou les dues aules de 3 anys.

Pati d’Infantil

El pati d’infantil compta amb zona pavimentada, areneros, parc infantil i estructures de fusta perquè els alumnes/as puguen desenvolupar la psicomotricitat a través del joc. A més, sempre tenen a la seua disposició rodes, bicis i patinets que fomenten el moviment.

Pati de Primària

El pati de primària compta amb tres pistes (dues de futbol i una de bàsquet), berenadors, parc infantil, estructures de fusta, cesped artificial, areneros i zona de graveta. Això els permet utilitzar els diferents espais per a jugar o xarrar de manera agradable.

Dependències del centre

Hort escolar