QUI SOM?

QUOTA I ACTIVITATS

• Hi ha una aportació única anual de 18€ que ens permet organitzar les següents activitats:
    • Servei d’Escoleta Matinera (de setembre a juny) i d’Escola Vespertina (setembre a juny).
    • Activitats extraescolars en horari de vesprada:
      • Teatre
      • patinatge o Danses.
    • Regal d’agenda escolar a socis.
    • Contribució econòmica a les activitats del col·le: regals de Nadal, diplomes i medalles a activitats esportices, orla i doplomes a l’alumnat que es gradua, convidades a diversos actes (berebar de Carnestoltes, redrescos a les competicions esportives…), festa de fi de curs.

REPRESENTACIÓ

• A les comissions de treball creades al col·le (Pati, Menjkador i Convivència), i al Consell Escolar.
  • Representem l’AMPA a la Coordinadora d’AMPA d’Alzira i a FAMPA-València.
  • Oferim informació i assessorament a les famílies a través dels serveis de la Federació d’AMPA FAMPA-València.
  • Formació sobre educació i criança a l’Escola de Famílies.

CONTACTE

• Mantenim informades a les famílies a través del nostre Facebook @AmpaAlborxiAlzira, a través dels grups de WhatsApp i del TokApp de l’AMPA.
  • Si vols contactar amb nosaltres:
    • A través del nostre correu electrìnic:
      ampaalborxi@gmail.com
    • Per WhatsApp al telèfon:
      667331120 (presidenta).
    • Mitjançant el Messenger del Facebook de l’AMPA Alborxí,
    • Deixant una nota a la Bústia de l’AMPA, junt a la porta del col·le.